Sunday, October 14, 2012

:: Dah Confirm!!! ::

Views

Assalamualaikum..............Haluuuuuuuuuu,Cik Ross in the blog!!!

Esok anak2 murid saya mula exam akhir tahun selama seminggu.

Macam biasa dan dah berbuih2 mulut ( bukan sebab makan sabun! ) beritahu kepada dorang supaya baca buku dan ulangkaji semua pelajaran.

Exam akhir tahun adalah penentuan kelas mereka untuk kelas tahun depan.

Dan sememangnya saya dah pasti dan memang confirm sangat2 la,dorang TAK BACA buku!!!!Hahahahaaaa...Sebab saya dulu pun macam tu jugak!!!Hanya harap ilmu yang cikgu ajar dalam kelas je.Heheheheee

So,cikgu borek anak2 murid rintik!!!Ngeh3....




5 comments:

Anisa Anuar said...

tu la...saya pun dah naik risau tgk adik...rilek semacam je..

post dari saya,
http://anisa-mylife.blogspot.com/2012/10/kisah-aku-dan-tupai.html

Mrs JemariSuri@mama QiSha said...

terima kasih cikgu...^^
js pun slalu g exam terjah je nasib baik dpt gak keja..hihi

Marina Monroe @Nanie said...

Salam Ziarah,

Terima Kaseh mengikuti blog auntie, untuk mengenali auntie lebih dekat sila baca n3 di label 'episodes' dari auntie lahir hingga tahun 80'an, entahlah kata pembaca boleh buat novel..hik3x

Mohd Shafwan said...

selamat menanda kertas

Mohd Shafwan said...

tumpang laluuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...