Sunday, July 22, 2012

:: Cerekarama TV3 : Perempuan Neraka ::

Views
Assalamualaikum.......Haluuuuuuuu,Cik Ross in the blog!!!

Malam tadi,siapa yang tonton cerekarama di tv3 "Perempuan Neraka"??



Apa yang boleh korang katakan tentang drama tu?

Saya mula2,tengok drama tu sambil mengadap lappy ( FB la tu ).

Tapi,bila dah mula tengok memang menarik dan tertarik.Jalan cerita pun best!

Kesian suami ( Hashim ) yang di control isteri ( Intan ).Kerja penat2,duit hasil titik peluh sendiri tak dirasa.Isteri habiskan dan merasa nikmat duit suami.Dah tu,masak bekal untuk suami pun hanya telur goreng je.Layan suami,macam suami tu tak ada nafsu dan perasaan!

Nauzubillah......

Saya tak mahu jadi macam tu.Saya sayang bakal suami saya!InsyaAllah saya mahu jadi isteri yang solehah untuk suami.Ibu yang mithali untuk zuriat kami.( gatai la niiiiiii )

Tapi,apa yang dipaparkan drama tu memang ada berlaku.Tambah2 zaman sekarang ni ( akhir zaman ).


7 comments:

luqman zakaria said...

ramai kat fb mlm td update citer perempuan nereka..:) saya xtgk pon..

Gen2Merah said...

ya, saya tak sempat tengok drama tu.. tapi ramai kawan2 yang cerita drama tu banyak pengajaran buat para isteri... semoga kita kekal berbahagia dengan khidupan sedia ada..

ieda said...

salam kenal dik

aloor x dpt nak tgk .. lupeeeeeeeeee huhuhu

Bobo said...

ramai org cakap pasal cerita ni..tapi saya x sempat tgk lg.. ramai org kata best..kat mana lah nk cari ni huhu

Cik RoSs said...

@luqman : ha,memang ramai yang tengok drama ni..


@gen2merah : Betui2..Pengajaran untuk semua sebenarnya.Bukan isteri sahaja.


@ieda : Salam...laaaa,ye ke?


@bobo : tengok kt tonton.com.my

Dear Yayah said...

huhu. best ke cite ni? ramai org dok komen haritu kata best. tpi sy ni dah berabad xtgk tv kak..>.< memg dh tadak hatik kt tv. *sbnrnya tadak masa. wuuuuuu

Nelly The Strange said...

nelly tgk !! sedih amat !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...