Sunday, May 6, 2012

:: Budak2 Sekolah Memang Suka Buat Buku Biodata ::

Views
Assalamualaikum.....Haluuuu,Cik Ross in the blog!!!

Kelmarin,kawan baik saya masa sekolah menengah 'tag' 1 gambar kepada saya di mukabuku.Bila saya lihat gambar yang dia 'tag' tu...tersenyum sorang2.Ketawa sendiri.

Biodata yang kami pernah tulis masa zaman sekolah menengah sebelum tamat persekolahan SPM 2001.( perrggghh,lama gile!!)

Lawak pun ada bila baca semula apa telah kami tulis.Macam2 yang ditulis,dihajat...hehehee..Ada yang biodata tu dah jadi esei dan karangan pulak!Panjang berjela sampai 3 muka surat.Ntah apa la yang dimerapu dan dimerepek dulu.Hahahahhaaaa...

Biodata ni sebenarnya bagus dibuat untuk kenangan.Terutamanya untuk mereka yang akan meninggalkan zaman persekolahan.










Ni semua kenangan manis ketika sekolah.Sekarang,dah tak boleh nak lalui semuanya.Masing2 dah ada life sendiri.Dah jadi isteri dan mak orang.Sibuk dengan kehidupan rumahtangga sendiri.Yang bujang pun tinggal 3 orang aje daripada 9 orang geng kami.



6 comments:

lieynanilaz said...

dedulu punya cerita..kalau diimbas kembali memang boleh gelak guling2..haha.

ANISA said...

aah la...ada lg kat umah gk...simpan lg...

Ini Kisah Tia said...

sama macam saya dulu dekat sekolah menengah ... buat mende yang sama :)

Masz Sidek said...

teringat balik zaman sekolah... nak gelak pun ada... malu pun ada bila teringat apa yg di tulis dlm tu...

sy dulu pun ada gak buat buku biodata ni... tak tahu kat mana tah sy letak... ;p

Camy Alya said...

wahhh. teringat pula zaman dulu kala.

^^

cik nAdyYa ツ said...

wahh ! jadikk teringat zaman sekolah ~
selalu minx biodata kwn2 sekelas ;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...