Monday, April 9, 2012

:: Monday Blues ::

Views
Assalamualaikum......Haluuuuuu,Cik Ross in the blog!!!

Siapa suka hari Isnin???

Angkat tangan,dan mengaku cepat!!!

Saya boleh andaikan dan buat ramalan mengatakan semua orang sangat2 'suka' dan 'seronok' apabila tiba hari Isnin.Hahahaaa...



Maklumlah...masing2 'rindu' dengan pejabat/sekolah dan suasana kerja/belajar.Hehehehe..( ngonon aje la ekk?! )

Lepas tu mula la buat hajat merepek dan merapu,"cepat la hari Jumaat!" atau..."kan best kalau keje 2 hari,5 hari cuti" ataupun..."kan best kalau aku tak payah kerja.Duit datang terbang kat aku!!"



7 comments:

CINTA UNTUK KITA said...

haha 'suka' sgt!! hehe

semua yg akak sebut tu semua ayat yg pnh trkluar dr mlut kyra ni.. hehe :)

eyryn said...

yeayyh ! hari isnin mmang "bersemangat" nak gi keje :)

Nyue said...

best nyer duit dtg terbang tanpa kerja...hohoho....

xsuka kerja tp setiap kali buat kerja insyallah masih ag buat dgn bsungguh2...dh kewajiban

Rapunzel Cikilolo said...

dalam mimpi pun takkan suke hari isnin kak ros ooi

Camy Alya said...

betul tu. sangat suka hari "isnin" :D

YanaHime said...

huhu!

my ahad jadi isnin, then isnin jd double isnin...mcm mana tu??

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

cam tu bek kj ari isnin n ari jumaat je.. kn tu 2 ari yg ditunggu2.. hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...