Wednesday, April 18, 2012

:: Conteng2 Tapak Tangan,Nanti Banyak Hutang ::

Views
Assalamualaikum......Haluuuuuuu,Cik Ross in the blog!!!

Masa kecil2 dulu,suka sangat conteng2 tapak tangan.Kadang2 tulis nombor telefon atau apa2 yang penting di tapak tangan sebab tak jumpa kertas.



Sebenarnya,saya dah lama tak conteng atau menulis di tapak tangan selepas kawan2 saya ( zaman sekolah rendah ) beritahu kalau kita conteng tapak tangan,nanti kita akan banyak hutang!

Bila dan banyak kali terdengar kawan2 cakap macam tu,memang saya tak buat dah!!!

Gile taksub dengan cakap kawan2.Hahahahaaaa...Insaf habissssssss kot!!!





3 comments:

dear yayah said...

xpyh tulis atas tapak tgn.. tlis kat pergelangan tgn je.. hehe

khaifaiz said...

biar betul kak...

Ezad Skytech said...

eh..biar betul ni? yeke..huhu~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...