Thursday, April 26, 2012

:: Anak Murid Bikin Aku Keras Perut ::

Views
Assalamualaikum........Haluuuuuuu,Cik Ross in the blog!!!

Hari ni sebelum balik,seperti biasa semua anak2 murid saya akan beratur dan mengikut arahan saya untuk keluar daripada kelas.

Masing2 memang kalut nak balik walaupun dorang tahu semua orang akan balik!!Hahahahaa..


- Sumber google -


Tiba2....2 orang pelajar lelaki yang paling akhir keluar kelas kecoh.Lagak dorang macam berperang mulut.

Pelajar 1 : Dia cium orang!!

Pelajar 2 : Mana ada!!!Dia bohong!!! ( menafikan tuduhan si kawan )

Saya : Ha??? ( mesti melawak ni,sebab pelajar 1 tersenyum )

Pelajar 2 : Dia bohong!!!

Saya : Bohong ke,tipu??

Pelajar 2 : Bohong!!!

Saya : ( menggeleng2kan kepala.Ketawa sendiri-hahahhahahaa )


Bukankah sama maksud bohong dan tipu tu???

Ish3...sabar jelah anak2 murid saya ni.Macam2 kerenah dan perangai.Pasti nanti saya akan merindui kenangan mengajar dan kenangan bersama anak2 murid apabila saya tidak mengajar lagi.





4 comments:

NISA KHAIRI said...

weh...ang xnk mengajar dh ka?awat?

Camy Alya said...

aik. cikk ros nak berhenti mengajar dah ke?

Cik RoSs said...

Nisa :: Laaaa,bukan tak nak ngaajar dah laaa.Tapi,nanti kalau aku dah kawen..aku kena resign sebab nak ikut suami.

Cik RoSs said...

Camy alya :: Ehhh,belum lagi.InsyaAllah coming soon akan berhenti mengajar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...