Thursday, March 1, 2012

:: Sekolah Rendah Vs Sekolah Menengah ::

Views
Assalamualaikum....Haluuuuuuu,Cik Ross in the blog!!!

Setiap orang akan melalui zaman persekolahan rendah dan menengah.Tak ada siapa pun yang akan terlepas daripada melalui zaman2 itu ( kecuali la dia tu memang tak mahu sekolah!! )

Pasti ada memori yang menggamit diingatan korang bila sebut pasal sekolah ni.

Zaman sekolah rendah ni,kita masih budak2,seronok nak main kejar2...main masak2..main cikgu2...main sorok2 ( segala mak nenek permainan la yang nak main!! )Duit masa ni,tak de hal.Mintak aje kat mak atau ayah...sure dapat.Betul tak??Tapi,mintak pun tak banyak la...Dua puluh sen,paling tinggi pun lima puluh sen aje!!


- Bergambar dengan ustaz kesayangan,Mohd Azhar -


Bila dah melangkah ke alam remaja,masuk sekolah menengah perasaan 'gatal' tu dah datang.Mula syok dan menaruh hati kat cikgu muda yang mengajar.Atau kawan lelaki/perempuan yang comel2,lawa2.Dah mula matang ( konon je la matangnye... )


Tapi,apa pun yang terjadi semasa sekolah rendah dan menengah ni...semuanya menjadi kenangan yang terindah dan tidak akan dapat kecapi lagi.




4 comments:

biela bell said...

siyes..dulu ramai kot cikgu muda..hormon gatal nie cepat je naik..hahah..tapi tu dlu taw kak..DULU..;)))

Cik RoSs said...

Ha'ah...hormon tengah 'panas'...hehehee

Ezad Skytech said...

hee..rindu masa zaman sekolah dulu2...hee~

Cik RoSs said...

Betul3....best oooo zaman sekolah!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...