Thursday, March 29, 2012

:: Jangan Tanya Soal Kahwin Kepada Orang Yang Belum Berkahwin!! ::

Views
Assalamualaikum.....Haluuuuu,Cik Ross in the blog!!!

Tertarik dengan nota ni.

» » BILA NAK KAWIN? « «
••► Hanya Allah S.w.t tahu masa yang terbaik untuk saya kawin .

» » DAH BERPUNYA? « «
••► Ya , Kerana setiap orang telah ditetapkan jodoh masing-masing .

... » » DENGAN SIAPA? « «
••► Nanti Allah S.w.t akan perkenalkan... kepada saya .

» » BILA? « «
••► Bila kami dah dipertemukan .InsyaAllah jemput la datang ke walimatul urus saya nanti .

→ Janganlah selalu bertanya bila orang tu nak kawen kerana semua rahsia itu terletak di TANGAN ALLAH SWT .

→ Sampai masa Allah S.w.t akan membongkarkannya . InsyaAl
lah ....



p/s-kadang2 sangat tertekan dengan orang sekeliling yang asyik suka bertanya soal kahwin.



sumber : Aku hanya ingin setia pada orang yang ku cintai.




3 comments:

CINTA UNTUK KITA said...

tau tak apa kak.. rs mcm nk salotep je mlot dorang.. hehe ;p

Tentang Kita said...

sya dah kawen...dah masuk 2 thn tp akak sulong saya x kawen2 lagi....pernah de niat nak tanya dia..tp bimbang klu soalan tu menguris hati dia...so saya pendamkan jer niat saya....begitu jga dgn kawan2...sbb saya yakin setiap orag sudah ditentukan jodohnya...cepat atau lambat itu yg membezakannya

Cik Ctie Anis Nisa said...

betul tu..penat nk jwab kdg..-,-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...