Sunday, February 5, 2012

:: Dorang Tu Ada Skandal Laaaaa ::

Views
Assalamualaikum......Haluuuuu,Cik Ross in the blog!!!

Addduuuussss,sakit mata saya apabila terpandang sepasang skandal yang memakai sedondon!!

Addddooooiiiii...bencinyeeee!!!( aaaiiippp,tak baik benci orang!! )

Tapi,betul ke dorang tu ada skandal??

Macam mana nak tahu dorang tu sebenarnya memang ada skandal???

Takkan dengan hanya memakai baju yang sama warna boleh dikatakan mereka itu ada skandal?Ish3.....Jangan2 dorang tak sengaja memakai baju warna yang sama.Haaaa,haru je tuduh2 orang yang tak bersalah.Sendiri pulak yang dapat dosa!


- Saya dan adik angkat yang selalu orang fikir kami ada skandal -


Orang yang ada skandal,ibarat mereka yang sedang hangat bercinta.Semuanya manis....Semuanya baik.Tak ada langsung cacat celanya.

Kalau nak tahu mereka itu sedang berskandal,senang aje.Melalui lirik mata dan pergerakkan body dorang tu ( ala2 menggoda dan manja antara satu sama lain.)

Kemudian,dorang ni akan gelisah kalau tak bertentang mata untuk sehari ( maklumlah,sedang bercinta la katakan! )

Kalau dah tak jumpa tu,semestinya handphone di tangan dan sms pun tak henti2.Kalau sorang sakit,sorang lagi ni akan susah hati ( cubit paha kiri,paha kanan terasa.Weeerrrkkk,menyampah!! )

Bila bersembang di telefon atau berhadapan,nada suara akan perlahan ( orang sebelah pun tak boleh nak dengar la,apa yang dibualkan! )

Dan yang pastinya,skandal ini takkan bertahan lama kerana ia bukan hubungan yang baik.Bila hubungan ini terjalin,bermakna makin bertambahlah dosa yang akan ditanggung kerana kita curang dengan pasangan.

Tapi,orang sekarang ni sangat suka berskandal!!Haaaaa,pasai pa tak tau laaaaaa......





2 comments:

sha my heart said...

banyak skandal ek? isk2.. tak patut, tak patut

Cik RoSs said...

Haaa,sangat banyak!!!Huhuhuhuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...