Sunday, January 29, 2012

:: Saya Memang Suka Buat Gempak Pasal Kahwin ::

Views
Assalamualaikum.....Haluuuu,Cik Ross in the blog!!!

Adddoooiii..nak gelak guling2 ni ( kalah guling2 hindustan,ok?! )

Semalam,saya buat status di mukabuku "esok nak pergi booking baju pengantin"

Tiba2,kotak komen saya penuh dengan komen2 daripada pihak2 yang suka komen dan peng'like' juga ramai dengan status yang 'best' tu.Hahahahaa.


- Kan ramai yang komen tuuuuu -


- 25 komen tuuuuu -

Kemudian,saya rasa...malam ni saya patut beritahu hal yang sebenar.Dan,saya buat status....
"- Sy dh x sggup lg buat org t'tanya2...dgn ini,sy Ros'z Zanna mengumumkan bahawa pada Jun ini sy akan melangsungkan p'kahwinan...( eh2,silap!!!bukan sy daaaaa..adk kesygn sy Ana Solehah laaaaaaaa.Hahahahaha ) ~ kan dh kena!!!!Jgn mrhhhhhh!!! -"

Sampaikan ada sorang kawan baik saya ni post gambar di wall saya.

- Sangat mendalam maksud kata2 itu -

Macam lawak aje.Adddoooiii,ramai gak yang percaya saya akan melangsungkan perkahwinan untuk masa terdekat ini dan sekitar tahun 2012 ni.

Mungkin pada saya,untuk tahun 2012 ini adalah mustahil kalau saya dan Mr.Teddy Bear saya nak berkahwin,kerana dia baru sahaja menyambung pelajarannya ke peringkat master.So,terpaksalah kami menunda segala perancangan untuk perkahwinan. ( Kesian sama saya sebab kena tunggu dia untuk setahun setengah! Huhuhuhuu )



P/s- Doakan saya dan Mr Teddy Bear akan cepat berkahwin!!!




2 comments:

::NuRuL:: ::hUsNa:: said...

eden terkono..hehehehe

Cik RoSs said...

Hahahaha...sian dia!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...