Wednesday, January 18, 2012

:: Memang Tak Pernah Dibuat Orang ::

Views
Assalamualaikum......Haluuuuu,Cik Ross in the blog!!!

Haaaiiiiiiissssshhhhhhh,memang la tak pernah dibuat orang!!!!

Apakah??Tetiba aje saya ni kan??hehhehee..

Sebenarnya,kalau korang nak tahu...ni perihal sepupu saya yang baru melangkah ke alam pra sekolah pada awal tahun ni.


- Ni la budak yang 'nakal' tu ( Nayli Syamimi ) -


Petang tadi,Pak Su saya singgah ke rumah saya sekejap dan sempat bercerita pasal anak sulungnya itu yang setiap hari 'buat perangai'.

Semalam,Pak Su cakap anaknya itu terjun kolam ikan di sekolah kerana tidak mahu balik ke rumah opahnya.

Hari ni pulak,dia conteng buku cikgu dan pegang pagar sekolah sebab tak mahu balik.Nak duduk di sekolah sebab seronok berada di sekolah.Hahahhahhaaaa..

Adddddooooiii...memang tak pernah dibuat orang laaaaa!!Dah la dia tu perempuan!!!Ish3....Kang tak ada orang mai minang kang!!!!Hahahhahahhaaa...




2 comments:

Miss Nadya said...

hehe..terjun kolam ikan??sabau jer lah..:)

tukar digi skrg..:)

Bobo said...

amboi aggresive betul budak ni hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...