Sunday, January 15, 2012

:: Kenapa Pelajar Kita Suka Meniru Di Dalam Exam? ::

Views

Assalamualaikum.....Haluuuuu,Cik Ross in the blog!!!

Siapa yang pernah meniru masa exam??

Cepat mengaku sekarang!!!!!!!

Siapa la yang nak mengaku kalau dah buat salah,kan???Ibarat macam kentut la....Sapa2 pun takkan mengaku dia telah melepaskan 'bau2 wangian'.Hehehhehee..

Korang nak tahu tak,kenapa pelajar2 ni suka meniru ketika exam?

Haaaa..kalau nak tahu,sila baca di bawah :-
FAKTA !
Kenapa pelajar² di Malaysia ni suka meniru time exam??

Sebab,
Di bawah setiap halaman kertas soalan,

ada ditulis...

"SILA LIHAT SEBELAH"
So,korang dah tahu sebabnya????

Siapakah yang patut dipersalahkan sekarang?????

1 comment:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

moon pernah...tapi bukan final exam arr.. statkat kuiz2 jer laa.. haha.. kalo final exam..xberani..

lagipun... kalau meniru nie.. x menunjukkan tahap pencapaian kita yg sebenar..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...