Thursday, January 12, 2012

:: Hisap Jari Kaki,Maknanya Nak Adik ::

Views
Assalamualaikum....Haluuuu,Cik Ross in the blog!!!

Pernah tengok budak2 kecil dalam lingkungan usia 6 bulan hingga ke 2 tahun hisap ibu jari kaki?

Arwah opah saya selalu cakap,kalau budak2 hisap ibu jari kakinya..tandanya dia mahu adik.


- Sepupu saya yang sangat2 suka hisap ibu jari kakinya -


Tak tahu la sama ada itu benar atau sekadar cakap2 yang mengandungi gurauan.

Kadang2 budak2 ni dorang ni suka buat yang pelik2.Sehingga kita sendiri sukar nak baca fikiran dorang maklumlah dorang ni bukannya boleh bercakap dan berfikir macam orang dewasa.





4 comments:

Gen2Merah said...

wahhh, pa lagi.. cepat2 la buatkan adik utk si comel ni.. eheheh

eh, cik Ros ni da kawen ka belom??? sedap2 je saya buat suggestion... ekekeke

Cik RoSs said...

Nanti kena suruh ibu dengan ayah dia la 'buat' adik untuk dia.Hehehee

Saya masih belum berkahwin laaaaa.Huhuhuu

Ezad Skytech said...

hee..dia boring kot sorang2 tu...:D

Miss Nadya said...

hehe...nak adik..:)

p/s :: mana ada fofular..tak sempat nk tengok jerk..:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...