Saturday, December 31, 2011

:: Selamat Tahun Baru 2012.Apa Azam Tahun Baru Korang?? ::

Views
Assalamualaikum.....Haluuuuu,Cik Ross in the blog!!!

Hari ni,hari terakhir kita di dalam tahun 2011 sebelum melangkah ke tahun 2012.

Sedihkah korang untuk meninggalkan tahun 2011 ni??Suka atau tidak,kita harus dan 'wajib' melangkah ke tahun 2012.

Bila 2012 menjelma,maknanya usia pun akan meningkat juga..( aarrgghhh,tak suka!!! )

Tentu banyak peristiwa yang dah berlaku kepada korang ( saya juga ) di dalam tahun 2011 ni.

Suka dan duka.Gembira dan sedih.Semuanya ada.

Apakah azam tahun 2011 ni telah berjaya ditunaikan??

Agaknya apa azam tahun baru korang?

Setiap tahun korang akan ada azam.Tapi,berjayakan dilaksanakannya????

Kalau ada azam yang masih belum korang laksanakan/kecapi...tunaikan azam itu di tahun 2012 pula.

Kepada blogger2 semua,saya mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012 dan semoga apa jua azam korang akan tercapai.



1 comment:

Ezad Skytech said...

macam kejap je rasanya da masuk 2012 kan...

#Selamat Tahun Baru 2012.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...