Sunday, December 18, 2011

:: Kenapa Lelaki Suka Payudara Wanita? : Apa Kata Lelaki ::

Views
Assalamualaikum.....Haluuuuu,Cik Ross in the blog!!!

Baca tajuk entri aje dah boleh bikin 'panas' kan,walaupun malam2 macam ni agak sejuk..hehehe ( gatai sungguh noooooo )

Sebenarnya saya tertarik tentang tajuk entri ni apabila saya membaca 'share' di FB oleh satu page ni.

Kenapa saya berminat untuk membacanya??

Sebab saya perempuan dan nak tahu,apakah sebabnya?!Dan apa yang menarik sangat.....

Bila saya klik dan bacanya..errrrmmm,no komen!!!!

Setiap orang lain pendapat dan pemikirannya.

So,kalau korang ( perempuan ) nak tahu sebab kenapa lelaki suka payudara wanita,sila la klik di sini. Dan korang akan tahu jawapannya.

Wahai lelaki...benarkah apa yang dikatakan di laman blog itu??



1 comment:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

sebab nye adalah... hahaha.. malu la nak akap... hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...