Saturday, December 17, 2011

:: Dalam Pandai,Ada Juga BODOHnya ::

Views
Assalamualaikum....Haluuuu,Cik Ross in the blog!!!

Kelmarin,saya ada baca artikel tentang perkahwinan homoseksual ( lelaki dengan lelaki ).Mulanya saya ingatkan bangsa asing.Rupanya perkahwinan itu adalah perkahwinan antara benua.Kacukan 'mat saleh' dengan melayu.

- kredit to kakinakl.com -

Nauzubillah.......... ( mengucap panjang saya dibuatnya )

Lelaki melayu yang belajar bidang kedoktoran ( of course pandai la kan,sebab bukan senang nak jadi doktor )boleh terjebak dengan perkara sebegini.

Betapa jahilnya dia tentang Islam.Terlalu mengikut kehendak nafsu dan hati,beginilah jadinya.

MasyaAllah......

Apa nak jadi dengan umat Islam sekarang?

Jauh terpesong.Nak kata tak pandai,pandai ( sebab boleh belajar sampai ke luar negara ).

Kesian kepada ibubapa dia yang dapat anak macam ni.Malu keluarga.Tercemar maruah keluarga...

Itulah,dalam pandai manusia ni...ada juga BODOHnya.

Selebihnya korang baca la artikel di sini.

2 comments:

cik dila.. said...

terlampau pandai pon ssah jugak..haih.moga kembali ke pangkal jalan.-.-

Cik RoSs said...

haaaa..tu la pasal.Payah kan,terlebih pandai ni.Huhuhuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...