Wednesday, December 7, 2011

:: Buat Panggilan Palsu Kerana Nak Halang Kekasih ::

Views
Assalamualaikum....Haluuu,Cik Ross in the blog!!!

Manusia ni kadang2 nak kata tak ada akal,ada otak.Nak kata bodoh,ada akal.Errmmm...manusia ni memang sangat2 pelik.

Semalam,saya terbaca berita mengenai cerita tentang seorang kekasih sanggup membuat panggilan palsu mengatakan ada bom di laluan keretapi ke Kuala Lumpur untuk halang kekasih hatinya yang mahu berhijrah ke ibu kota.

Apa la bijak sangat sehingga buat perkara macam tu.

Allah dah beri akal dengan baik supaya kita boleh berfikir dengan sewarasnya dan sebijaknya.Tapi,kenapa tidak menggunakan akal tu??!!

Kalau ye pun nak gagalkan rancangan makwe tu untuk berhijrah ke Kuala Lumpur,buat la rancangan lain.

Ikut sekali kekasih tu untuk berhijrah ke sana.Cari kerja kat sana jugak.

Ataupun,buat la kejutan kat dia.Melamar dia kat stesen keretapi ke...ala2 cerita hindustan gitu!Hehehhee...

Sekarang ni,dah dia ditahan polis dan di dakwa atas sabit kesalahan membuat panggilan palsu.(haaaaa,kan dah menyusahkan dan merugikan diri sendiri )


6 comments:

LydSunshine said...

Saya tgk gak berita semalam pasal ni. Bengong + psycho.

Fyfy Liew said...

Nampak sangat tak ada otak dan lebih pentingkan diri sendiri. Pfft. -.-

Cik RoSs said...

LydSunshine :: Haaaa...dia tak mahu pakai akal la tu

Cik RoSs said...

Fyfy :: Yup.....harus la tu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hhu... bila otak letak kat lutut..gtu laa jadinyerr..menyusahkan org lain.. konpem awek dia malu gler..huhu

Cik RoSs said...

Haaaa...tentu la kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...