Saturday, November 19, 2011

:: Seronok Punya Pasal,Sampai Tertinggal Beg ::

Views
Assalamualaikum.....Haluuuu,Cik Ross in the blog!!!

Ni kisah petang semalam,hari terakhir persekolahan tahun 2011.

Memandangkan semalam,semua guru2 dan anak2 murid dalam feel cuti..kami semua berpakat untuk mengadakan jamuan akhir tahun di antara guru2.

Jamuan kami semalam adalah satey dan popia goreng.Perrrgghh,memang sangat sedap la...

Bila tak habis makan,kami bungkus untuk dibawa balik.

Masa nak balik,semua pakat2 sibuk mengemas dan bersalaman antara guru2.

Ada seorang guru ni( nama dirahsiakan untuk tidak mengaibkan),balik awal daripada saya.

Ketika saya sampai di pintu pagar rumah,tiba2 handphone saya berbunyi.

Tertera nama sorang guru ni.

Saya : Kenapa kak?

Guru Terbabit : Dah sampai rumah ke?


Saya : Ye kak.Kenapa?

Guru Terbabit : Ya Allah...akak tertinggal beg tangan kat sekolah l
a.Hahahhaa

Saya : ( ketawa ) Laaaaaaaaaaaa...sabar jela.
Macam2 hal la akak ni.Dapat satey bawa balik,terus lupa beg tangan!Hehehehhee...

Moral of the story,jangan terlampau seronok...hahahhha :P


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...