Friday, November 18, 2011

:: Selamat Bercuti Selama 6 Minggu!! ::

Views


Assalamualaikum....Haluuuu,Cik Ross in the blog!!!

Hari ni adalah hari terakhir persekolahan tahun 2011 sebelum bercuti selama 6 minggu.

Best kan cuti lama2 ni!Hehehee ( jangan cemburu!!! )

Bila cuti panjang ni,'otak' lebih relex dan dapat meluangkan masa dengan keluarga lebih lama.

Tapi,ada negatif bila cuti panjang ni.Nak tau apa yang tak bagusnya bila cuti lama ni?!

Haaaaaaaaaaaaa..feel kemalasan yang tahap melampau dan terlampau bila cuti yang panjang ini hampir ke penghujung!!Huhuhuuuuu....

Betul tak??? ( cikgu2 dan pelajar sekalian??! )

Tapi tadi,ada sedikit perasaan sedih dan sayu apabila tahun hadapan saya akan bertukar murid lain untuk mengajar.

Sedih je rasa hati ni.Tahun depan anak2 murid yang saya mengajar tahun ini akan melangkah ke tahun 4 bersama guru lain.

Dorang pun tadi,macam sedih je bila saya takkan mengajar mereka untuk tahun depan.Ada jugak yang siap berdoa supaya saya masih lagi kekal menjadi guru kelas mereka.Hehehehee ( sayang jugak dorang kat saya ni!! )

Apa pun,semua yang berlaku membuatkan saya merasa usia semakin meningkat...huhuhuhu.




p/s - bila la nak pegi KL ni?!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...