Tuesday, October 4, 2011

:: Pondan Ancaman Kepada Perempuan ::

Views

Assalamualaikum....Haluuuu,Cik Ross in the blog!!!

Siang tadi,saya tonton Wanita Hari Ini di tv3.Topik perbincangan hari ni adalah ' pondan ancaman kepada perempuan'.

Memang sangat panas dan hangat la topik tadi.

Sampai di sekolah pulak,kawan2 saya sambung perbincangan topik tu lagi.

Kenapa dikatakan pondan tu memberi ancaman kepada perempuan?

Korang pernah terfikir tak??

Pondan ni,seksi dan cantik macam mana pun...dorang tu lelaki.So,tak ada segan atau malu untuk menayang badan dorang depan lelaki.

Ada seorang kawan saya,beritahu kami..suami dia pernah ke Thailand atas urusan kerja bersama kawan2 dan ada 2 orang staf perempuan bawa suami bersama.

Ketika berada di sana,dorang pernah melihat persembahan tarian oleh pondan.

Suami kawan saya cakap,tarian yang dipersembahkan oleh pondan tersebut memang meletop dan mantap.

Sampaikan semua lelaki yang menonton jadi terpesona dan terdiam.

Tetapi,2 orang staf perempuan yang turut ada bersama memberi 'ayat' yang paling bagus kepada lelaki2 yang ada..."tengok je la.Apa yang penting,kami ni original...hahaha" ( memang terbaik la jawapan dorang tu...)

Lelaki mana ada kelebihan yang Allah beri kepada perempuan iaitu mengandung.Dorang buat la pembedahan untuk alat sulit,tapi tetap tak boleh mengandung!Hanya perempuan sahaja ada keistimewaan tu.

So,yang haram tetap haram!!



16 comments:

Opieneon said...

ubah la macam mana pun, ciri2 lelaki tu tetap ada pada dia

Kongsi Apa2 Aje said...

salam BW
huhu..admin setuju ngn pndgn kamu.."ori ttp ori..haram ttp haram". hakikat tidak boleh diubah..ciptaan allah s.w.t sudah ckp sempurna.."ada kelebihan disebalik kekurangan" (^_^)

jom singgah n komen cni jgk yer..mekasih

khaifaiz said...

tak selera nak tgk pondan... Kalau yg ori pandang banyak kali pun tak jemu

pinky_liscious said...

hahah..memang pedas lagi hangat..tapi ape2 pon..pondan tetap tak sama macam perempuan even ubah sana sini..tp kalao da dilahirkn lelaki tetap lelaki...

Cik RoSs said...

Opieneon :: yup,sangat betul

Cik RoSs said...

kongsi :: Wsalam...setuju!!!

Cik RoSs said...

khaifaiz :: hahahhahaaa...

Cik RoSs said...

pink :: yup~~betul3

LydSunshine said...

Tapi makin ramai golongan pondan ni skrg betul tak? Lagi plak kat Tv skrg ni selambe je buat drama atau filem yg konon2 kaum ini kaum yg tertindas. Bertambahlah naik kepalanya dierang ni.

Cik RoSs said...

yup..akhir zaman..

Orang buat dosa tak takut pada Allah..Ish3

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

geli aku siot ngan pondan2 ni....

Cik RoSs said...

Geli ek??Tapi dorang seksi dari perempuan..huhuhuuu

iMBobo said...

tak suka pondan! rasa nk tenyeh je haha

ABU said...

hahahaah lawak la..apa blh buat..

Cik RoSs said...

iMBobo : huuhuhuhhu..bagus la kalau macam tu..Maknanya awak tu normal la..heehhe

Cik RoSs said...

abu :: apa yang lawak?!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...