Tuesday, October 4, 2011

:: Perkara Yang Nakal Korang Buat Masa Sekolah ::

Views
- Ni la sekolah saya -


Assalamualaikum.....Haluuuu,Cik Ross in the blog!!!

Tetiba datang mood 'rindu zaman sekolah' pulak!!huhuhuhuuu...

Diam tak diam dah 10 tahun saya meninggalkan zaman persekolahan.

Zaman pakai baju seragam sekolah ( tudung warna putih,baju putih dan kain biru muda,kasut putih ),pakai nametag dan lencana sekolah...Arrrrgghhhh,saya rindu!!!!!

Setiap orang ada kenangan 'nakal' masa sekolah.

Macam2 perkara yang 'nakal' korang lakukan.Betul tak??Hehehheee..( tak yah malu2 dan segan la nak ngaku....)

Antara perkara nakal yang popular berlaku masa zaman sekolah adalah....

# ponteng kelas ( masuk dalam bilik air lama2 sampai habis 1 waktu pelajaran )

# meniru time exam ( anak mata curi2 pandang ke arah paper exam kawan sebelah )

# share jawapan soalan peperikasan ( taktik tukar2 pen or liquid...ehehehe )

# mengintai tandas perempuan/lelaki ( yang ni sangat2 nakal yeeee )

# mengenakan kawan ( selalu terjadi )

Saya sebut beberapa aje ye..lain2 kalau ada,korang tambah la pada kotak komen saya tu,OK?!



6 comments:

Kongsi Apa2 Aje said...

salam BW
mekasih coz berkongsi yer..(^_^)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

dulu aku dok asrana.. tiap2 malam "fly" lompat pagar asrama sebab nak g lepak kedai makan nengok bola :)

Cik RoSs said...

kongsi :: sama2 :)

Cik RoSs said...

Taufiq :: hahahahhaaa...bola punya pasal sanggup lompat pagar ekkk?

iMBobo said...

mengintai?fuyoh..hehe

Cik RoSs said...

imBobo :: hehehee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...