Thursday, August 18, 2011

:: Segmen Mencari Blogger Sekampung ::

Views
Assalamualaikum....Haluuuu,Cik Ross in the blog!!!

Tiba2 saya rasa macam nak cari blogger yang sekampung dengan saya.hehehhe..

Korang pun leh je join walaupun bukan sekampung dengan saya.Mana la nak tau kot2 ada terjumpa semula kawan lama yang telah terpisah ( dulu2 main pondok2 / kawin2 sama2...hehhehe )



Cara untuk join segmen ni mudah je...

1. Follow blog saya??! ( suka hati korang la..tak ada paksaan pun!! )

2. Copy paste banner di atas.

3. Buat entri yang hanya korang letak...

Contoh : -

* Nama blogger : Cik Ross

* Tempat asal : Taiping,Perak.

* Tempat menetap sekarang : Taiping,Perak.
( aku memang dok sini je!!Dah kawin,baru tukaq..hahhaha )

4 . Dah siap entri,link kan ke dalam kotak komen saya ni.


Tarikh tutup penyertaan adalah 22hb.Ogos.2011 jam 12 tengah malam!





p/s - Segmen akan TERBATAL jika penyertaan tidak melebihi 10 orang :'(








10 comments:

bombay said...

join!:)

http://bombay-913.blogspot.com/2011/08/segmen-mencari-blogger-sekampung.html

mate saya bulat said...

MSB join taw ^^

http://sitizarizza.blogspot.com/2011/08/segmen-mencari-blogger-sekampung.html

nur aziah said...

azie join...
http://coretanhatiku90.blogspot.com/2011/08/segmen-mencari-blogger-sekampung_5819.html

hafrawiey ozakawa said...

http://hafrawiegeek.blogspot.com/2011/08/welcome-to-cik-rose-blog.html

Sheeszshira Shiraz.... said...

Shiraz join taw!

http://nurulshiraz.blogspot.com/2011/08/segmen-mencari-blogger-sekampung.html

hafrawiey ozakawa said...

lets me join...


http://hafrawiegeek.blogspot.com/2011/08/segmen-mencari-blogger-sekampung.html...



p/s:everyone can join okeh

hafrawiey ozakawa said...

lets me join...

http://hafrawiegeek.blogspot.com/2011/08/segmen-mencari-blogger-sekampung.html


p/s:everyone can follow

missayien said...

dah join..

http://lolitamissayien.blogspot.com/2011/08/segmen-mencari-blogger-sekampung.html
:)

AzahraGamalAbdulNasir said...

join sini dear..-)

http://gamalsdaughter.blogspot.com/2011/08/segmen-mencari-blogger-sekampung.html

nurul ain izzaty. said...

done :)

http://zettydavid.blogspot.com/2011/08/segmen-mencari-blogger-sekampung.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...