Monday, August 15, 2011

:: Contest Aku + Kawan ::

Views
Assalamualaikum....Haluuuu,Cik Ross in the blog!!!

Sejak dua menjak ni...tetiba pulak rajin join segmen,contest dan GA...ish3...( Pasai pa tak tau la!!Mood nak join tu datang macam ribut pulok!!hehehehe )

So,kalau korang berminat nak join contest gambar ni....adalah dialu2kan la sangat2 ye!

Tarikh tutup contest ni adalah pada 16hb.Ogos.2011 ( esok la weeiii!!!Apasal pulok la aku lambat nampak contest ni??!!ish3... )


- Klik banner untuk join -


So,gambar pilihan yang saya pertaruhkan untuk join contest ini adalah......

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Jeng....Jeng....Jeng......



Gambar ni semasa majlis perkahwinan kawan saya zaman sekolah rendah dulu ( masa zaman kanak2 riang Ribena la katakan!! )

Suka sangat2 gambar ni sebab kami semua ( kawan2 ) yang ada dalam gambar ni dapat berkumpul dan berjumpa semula setelah sekian lama terpisah!!

Last jumpa masa usia 12 tahun.Lepas tu..dah tak jumpa dah!!Gambar ni di ambil ketika usia kami 26 tahun ( 2010 ).Haaa..ce kira,berapa lama kami tak jumpa????!!!

Orang yang saya nak TAG untuk turut serta adalah....

Cikji

mishnurlin








3 comments:

Danial Razak said...

rajinnye join contest/segmen ni..kena rajin-rajinkan diri jugak ni..=)

Cik RoSs said...

heehhee..saje je cuba nasib!

cikji said...

trasa nak join yg nih laaaa.

kena godek2 laptop dulu carik gambo!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...