Saturday, July 30, 2011

:: Segmen 3 Jam Je ::

Views
Assalamualaikum...Haluuuu,Cik Ross in the blog!!!

Wooooooo...cepat2,3 jam aje ni..... ( Alamak,dah hampir ke waktu tamatnya!!8malam-11malam )


- Klik banner untuk join -

Gile la segmen yang Tia buat ni.huhuhuhuuu...memang kalut la nak buat entry macam ni punya cepat!!! ( kes dera dah ni!!huhuhuuuu )

Kredit to Nadirah ( sebab dapat segmen ni daripada dia!! )



10 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

ololorhhhhh . heheee . gile siket2 tape kot . hehee .. btw , terima kasih sangat2 sebab sanggup join segmen Tia oke :)

Cik RoSs said...

Heheheehehe....U'r welcome dear!!

PeRmAtA bIrU said...

datang dari segmen 3 jam.. hahahah... tia tak suka biar blog kosong kotkan.. 3 jam pon wat segmen.. huhu..:)meh kita berkenalan... jom...
terima kasih tia...

Cik RoSs said...

hahhahahaa....idea yang bagus juga tu bila dia buat segmen...hehhee

Shaherah said...

Chak.. Shera singgah blog kawan2..
Hehehe.. Salam perkenalan dari shera ye..
Shera pun ada join au segmen 3 jam ni..
Kalau nak tgk.. Meh lar..

http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/2011/07/segmen-3-jam-je.html

Cik RoSs said...

Chak jugak...hehehehe...

Thanx datang lawat blog saya

hira said...

singgah dari segmen tia. maaf kerana lambat terjah. sibuk memanjang. salam perkenalan~ :D


kalau rajin, join la segmen saya ni :)
http://zahiradzul.blogspot.com/2011/08/segmen-pengalaman-beraya-di-kampung.html

Cik RoSs said...

Salam perkenalan...

Cik Wunny said...

singgah dari segmen Tia...salam perkenalan...follow n singgah belog cik WUnny ye...=)

http://cikwunny2410.blogspot.com/

Cik RoSs said...

Salam kenalan....
thanx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...