Friday, July 15, 2011

:: Lelaki Tak Suka Isteri Seksi,Tapi Suka Tengok Perempuan Seksi ::

Views


Assalamualaikum....Haluuuu,Cik Ross in the blog!!!

Lelaki memang suka tengok perempuan yang seksi!!!!( Wah,tak boleh blah punya ayat! )

Sebab apa lelaki suka tengok perempuan yang seksi?

Sebab lelaki itu gatal???

Sebab perempuan seksi yang tayangkan body mereka untuk tontonan umum??

Tapi,yang peliknya...lelaki ni kebanyakkannya la,tak suka dan tak izin pasangan pakai pakaian yang seksi!!!

Begitu juga ketika nak memilih pasangan hidup ( isteri ),memang lelaki akan mencari dan memilih perempuan yang menutup aurat dan tidak terlalu seksi.

So,kepada perempuan yang masih single..jangan la seksi sangat.Seronok lelaki menonton keseksian korang tu!

Seksa mata dan sesak dada weeeiiiii..huhuhhuhuuhuhuuu...

Dan kepada isteri plak,korang pakai la seksi2 di rumah untuk tatapan suami korang supaya suami korang tu kurang memandang perempuan seksi di luar!!!



6 comments:

cikji said...

pewittt aum aum sguh pic kat atas tuh,very the seksis cik ross.heee

dah nm pun lelaki,xleh wat apa.so,kita as a gurl kena pndai bawa diri,jaga diri,hiasi peribadi :)

nisa said...

huhu..pic yg ang letak tu memang seksi giler..huhuhu..lelaki skrg suka makan luar ler..bini seksi pun supe mcm tu gak...dh spesies gatal nk kata apa..huhuhu

Cik RoSs said...

Cikji :: hehehhee...seksi kan??nasib la gambar kartun aje!!hehehehe..

Setiap manusia ada nafsu,tapi..tak semua ada iman!

Cik RoSs said...

Nisa :: Wowwwww..Hot la katakan!!hahhahaaa...

Tu la,kalau dah jadi isteri ni..kena selalu waspada dengan suami.

Tak leh terlepas pandang!!

Ezad Skytech said...

kadang2 terseksa mata ni kalau g keluar mana2...mesti ada yg berpakaian yg macam tak sesuai dipakai..huuhhh... =_=

Cik RoSs said...

Ezad :: Yang itu memang diakui laaaa.

Zaman sekarang,memang sangat2 'moden'

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...