Friday, June 24, 2011

:: Jom Main Selit2 Dan Sembunyi ::

Views
Assalamualaikum....Haluuu,Cik Ross in the blog!!!

Petang tadi,masa masuk kelas...tiba2 macam ramai pulak anak2 murid saya yang membeli air ais yang dijual oleh makcik2 di gerai2 berhampiran sekolah..( maklumlah kan,cuaca panas!! )

Yang bestnya,anak2 murid saya ni tak gantung plastik air tu di tepi tingkap.Tetapi...dorang selit di antara meja dorang dan meja kawan.


- Tengok pensil yang dorang selit -


- Plastik air yang terselit diantara meja -


Apa yang dorang buat ni,sama situasinya seperti saya dan kawan2 saya buat masa sekolah dulu.Hahahahaaa...

So sweet...!!( sweet kan??!!! )

Bila tengok gelagat dorang ni,mula la saya akan teringat kembali zaman saya dan kawan2 masa sekolah dulu.

Andai dapat diundur semula waktu.....................( termenung sambil melihat langit yang cerah )







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...