Sunday, May 29, 2011

:: Allah Mencipta MakhlukNya Sebaik-Baik Kejadian ::

Views
Assalamualaikum....Haluuuuuu,Cik Ross in the blog!!!

Selamat pagi,selamat berhujung minggu.

Tentu hari ini korang masih sibuk mengatur kenduri kahwin lagi kan?!Saya pun ada jemputan kenduri kahwin kawan hari ini,tapi..terpaksa tidak dapat menghadirkan diri di atas sebab2 yang tak dapat dielakkan...hhuhuhuuuhuu..

Masa sarapan pagi tadi,mama dan baba saya berborak pasal isu lelaki yang memohon kepada mahkamah untuk meluluskan dia bertukar nama dan jantina kepada perempuan.MasyaAllah...Apa la nak jadi dengan dunia sekarang??

Yang lelaki nak jadi perempuan dan yang perempuan pulak sibuk nak jadi lelaki.Ish3.....

Itu kes yang mau tukar jantina.Kalau kes nak cantik pulak,sanggup cucuk2 muka...buat pembedahan tambah dagu,hidung ( nak bagi mancung la konon!!! )..adddooiii,macam2 la bila orang yang terlebih taksub mahu cantik ni..



Cukup la setakat make-up atau pakai produk2 kecantikan yang ada dipasaran tu.Tak perlu la nak menyeksa diri dengan menyakitkan anggota badan kita sendiri dan membazirkan duit.

Allah telah mencipta kita ni sebaik2 kejadian.Tiada cacat celanya.Dan apa yang telah Allah anugerah adalah pemberianNya yang terindah dan tercantik!!




4 comments:

nelly said...

tapi , ramai tukar jantina
=='

Cik RoSs said...

Nelly :: tu la pasal....kenapa la dorang tu berfikiran cetek??Melawan fitrah!!

Rin Wahida said...

bertuah kerana Allah kurniakan cukup semua sifat. cantik adalah kelebihan seseorg.jgn riak & bersyukur ke atas Nya..heheh..

Cik RoSs said...

Rin Wahida :: Yup...sgt2 perlu kita bersyukur dengan kurniaan Allah :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...