Thursday, April 28, 2011

:: Korang Pernah Terfikir Tak,Siapa Korang Pada 10 Tahun Akan Datang?? ::

Views
Assalamualaikum......Haluuuuu,Cik Ross in the blog!!

Errmm...tetiba saya dok sorang2,termenung dan terfikir.."siapa aku pada 10 tahun akan datang?"



Apakah 10 tahun akan datang kita mempunyai keluarga sendiri???

Menjadi suri rumahtangga sepenuhnya dengan menjaga dan mendidik anak2 yang sedang meningkat remaja??

Mempunyai perniagaan sendiri dan mempunyai pekerja yang ramai??

Korang mempunyai rumah banglo ( ala2 macam mawi ),punya kereta mewah berbiji2,ada kerjaya yang bagus dan ekonomi korang stabil..?!

Atau korang masih seperti sekarang???

Saya andaikan,10 tahun akan datang saya telah mempunyai keluarga sendiri dan mempunyai Tabika sendiri di samping menguruskan perniagaan online saya Citarasa Anggun bersama sepupu saya.




4 comments:

nelly said...

Tak pernah lagi fikir ..
T___T

Bunyi macam teruk .hehehe

Cik RoSs said...

Nelly :: apasal bunyi macam teruk??hehehee

cikji said...

dah terfikir,myb masa tuh ank dah 4 org pastuh de rumah sdri.hikss

Cik RoSs said...

cikji :: bagus2.. :)
semoga ia jadi kenyataan... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...