Sunday, March 6, 2011

:: Tembam Itu Comel,Ok!!!! ::

Views
Assalamualaikum....Haluuuuu,Cik Ross in the blog!!

Saya ni selalu sangat la orang cakap saya tembam,gemuk,gempal,bulat dan macam2 la.Yang paling saya ingat sehingga hari ini adalah kenangan saya diejek oleh dua orang kawan lelaki sama kelas masa sekolah rendah ( masa tu darjah 2 tahun 1992 ) .

Sedihnya saya masa dulu bila diejek.Maklum la saya ni tembam,berbadan gempal.Untungnya saya kerana memiliki ketinggian 168cm.So,tak berapa perasan saya ini gemuk!

Saya tahu,setiap manusia ciptaan Allah mempunyai kekurangan dan kelebihan.So,kenapa kita harus mengejek ciptaan Allah.Semua ini adalah anugerah Allah..Tiada siapa boleh mempertikaikannya.Faham??

Tembam ke...Gemuk ke...Gempal ke...itu adalah anugerah..

Tembam itu comel tau!!Kalau tak percaya,mai tengok gambar ni.....


- Dua orang anak buah saya yang tembam!Arriq dan Amsyar -


- Sepupu kecik saya,Mia -

Haaaaa,kan comel bila tembam!!hihihihihi..Ye tak??!



2 comments:

Danial Razak said...

sabar2..

orang memang macam tu bila dia dah rasa dia sempurna..bila dah ada nikmat selalu je pandang rendah kat orang lain..orang macam ni biar jer..heheeh.

Cik RoSs said...

yup...betul la tu..biarkan aje orang macam mereka tu...yang konon rasa diri sempurna.Tapi,sekarang saya dah tak kisah dah dengan kata2 orang..yang penting,saya bahagia dengan kehidupan saya!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...