Saturday, March 12, 2011

:: Gatal Tapak Tangan Sebab Nak Dapat Duit Atau Nak Tampar Orang?? ::

Views
Assalamualaikum..Haluuuu,Cik Ross in the blog!!

Hai korang!!

Selamat bercuti kepada blogger yang masih bersekolah dan blogger yang menjadi cikgu!Hari ini adalah hari pertama cuti sekolah penggal pertama persekolahan sessi 2011.Saya pun sedang bersenang-lenang di hari pertama cuti..hihihihi.Jangan cemburu ye kepada mereka yang kena kerja hari ini...( kesian korang!Tak pe,cari rezeki halal... )




Semalam saya post entry pasal gatal kaki.Pagi ni saya nak cerita pasal gatal tangan pulak ( yang pasti bukan gatal merenyam )

Gatal tangan selalunya dikaitkan dengan nak dapat duit.Betul tak?!Kalau saya sendiri pun,gatal tapak tangan kanan,mesti nak terima duit.Kalau tapak kanan kiri,maksudnya nak keluar duit.Tak kira la nak keluar duit sebab nak shopping ke,sebab nak bayar hutang ke...

Walaupun tak mahu percaya,tapi..bila ia terjadi,memang kita akan percaya!Ishhhh..Macam mana ye??!!Ia bukan fakta dan auta...!!Hehehhehee..

Tapi,ada juga yang cakap..kalau tapak tangan asyik gatal,maksudnya tapak tangan tu akan bagi penampar kepada orang yang nasibnya tak baik!!Errmmm...Mana satu ni??!Tapi,saya selalunya pasal duit aje.Tak ada pun sampai nak bagi penampar!!




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...