Saturday, January 1, 2011

:: TAHUN BARU 2011 ::

Views
- WELCOME 2011,BYE2 2010 -


Apa azam tahun baru anda???!!Setiap kali melangkh ke tahun baru,pastinya setiap daripada kita akan mula memikirkan soal azam tahun baru.Macam2 azam atau impian yang hendak kita kecapi.

Sama la seperti anda semua,saye juga punyai azam atau impian yang hendak saya capai.Sebab bila adanya azam atau impian kita ni,kita akan lebih berusaha untuk memastikan apa yang kita inginkan itu tercapai.

Azam saya bagi tahun 2011 adalah..
1. Saya nak memajukan lagi bisnes yang saya & sepupu saya ( farin ) telah usahakan sewaktu awal tahun 2010...

2. Saya nak tambah harta saya sendiri.

3. Saya nak cari pasangan hidup!!hahahhaha..(macam lawak je kan!!aaiiippp,jangan ketawa!saye je yang ketawa x apa!ehehhehe )

4. Saya nak jadi yang lebih baik daripada diri saya pada tahun 2010 yang lalu.

5. Saya nak turunkan berat badan saya yang chubby nie ( tiap2 tahun sama je..susah tul nak turunkan berat nie!!adddoooii... )

Haaaa..tu aje la azam saye.InsyaAllah,tahun nie nak lebihkan usaha supaya apa yang saya impikan itu akan tercapai...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...