Thursday, May 27, 2010

:: JaNGaN MeNYeRaH ::

Views

Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Kita pasti pernah
Dapatkan cobaan yang berat
Seakan hidup ini
Tak ada artinya lagi

Syukuri apa yang ada
Hidup adalah anugerah
Tetap jalani hidup ini
Melakukan yang terbaik

Tuhan pasti kan menunjukkan
Kebesaran dan kuasanya
Bagi hambanya yang sabar
Dan tak kenal putus asa

Monday, May 24, 2010

:: Di Saat Aku Kebosanan & Kerajinan ::

Views

Sape kata,kena pakai kamera mahal baru boleh gambar nampak cantik??
Pakai kamera digital biasa pun boleh buat gambar yang cantik tau!
Asalkan kita pandai dan rajin edit gambar...

Dan aku telah
membuktikannya....jeng3x....ehheheee...Inilah hasilnya...
sentuhan ikhlas serta rajinku di saat2 aku kebosanan..ehhehehe...

Yang bestnye..ada kawan aku suruh aku edit gambar semasa majlis pertunang adik dia.Dan nanti,majlis pertunangannya akan datang,dia dah booked aku untuk tangkap gambar dia...ehehhe (^;^)

Tapi,aku siap cakap...aku tak de kamera yang macam wartawan or
jurugambar2 yang bertauliah sebab masih
tak ade modal mau beli..ehehhehe...Tunggu sponsor!
( ada tak sape2 yang sudi sponsor beli kamera mahal tu kat aku??ahahhahhaa )

So,kepada mereka yang mahukan khidmat aku untuk edit gambar,
sila la ye bagitau..ehehehe...xpe,aku tak kenakan bayaran pe pun...ehehhehe...~~







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...